نفت و پتروشیمی


نفت و پتروشیمی

نفت و پتروشیمی

 یگانه اندیش نفت

شرکت یگانه اندیش نفت، با هدف تامین اقلام تاسیسات و تجهیزات نفت، گاز و پتروشیمی تاسیس گردیده است و با 6 سال سابقه فعالیت، وارد کننده و تامین کننده ملزومات صنایع نفت و گاز، پتروشیمی و پروژه های صنعتی، تامین تجهیزات مورد نیاز در پروژه های مرتبط با صنایع کشور و همچنین صادرات فرآورده های نفتی و پتروشیمی می باشد.

این شرکت با بهره گیری از کلیه امکانات داخلی و خارجی و تحقیقات لازم در خصوص درک نیازها و انتظارات مشتریان، تکنولوژی های جدید و نوسانات بازار تامین رضایت مشتریان و تحویل تجهیزات را بخشی از اهداف استراتژیک و برنامه های خود قرار داده است.

بدیهی است سهولت دسترسی به تولید کنندگان و انبارهای داخل و خارج از ویژگی های شرکت یگانه اندیش نفت جهت پاسخگویی به درخواست متقاضیان محترم و ایفای هرچه بهتر تعهدات و تحویل به موقع در حضور بازرس کنترل کیفی QC می باشد.

همچنین فروش بی واسطه کلیه ی فراورده های نفتی، پتروشیمی و پالایشگاهی، صادرات محصولات پتروشیمی نظیر انواع پلی اتیلن، انواع پلی پروپیان، انواع پی وی سی-متانول، انواع فراورده های نفتی از قبیل: نفت خام، گازوییل، انواع قیر، مازوت، بنزین، هیدروکربن ، نفت کوره، D4 از توانمندیهای این شرکت می باشد.